09123688189
  • 2

سایبان خفاشی ماشین

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/9/17 15:47:3

مراقبت و نگهداری از وسایل ، می تواند حس آرامش و خرسندی را برای شما به همراه داشته باشد. استفاده از ماشینی بدون خط و خش و رنگ پریدگی ، بسیار مورد توجه افراد بوده است. برای اینکه بتوانید از ماشینی با بدنه سالم و مناسب برخوردار شوید، علاوه بر رعایت مقررات در رانندگی، باید از روش های ایده آل برای نگهداری از آنها نیز استفاده نمود. یکی از راه های نگهداری مناسب و ایده آل، استفاده از انواع سایبان ها برای جلوگیری از آسیب های جوی به بدنه ماشین خواهد بود. یکی از سایبان های بسیار فانتزی و پر قدرت برای نگهداری منحصر بفرد و مناسب از بدنه ماشین، سایبان خفاشی ماشین می باشد. این سایبان با برخورداری از مزایای خاص و منحصر بفرد ، یکی از مهمترین کالاها برای نگهداری مناسب شما از ماشین ، تلقی می گردد. اما سوال اینجاست که چرا باید از این سایبان استفاده گردد؟ در ادامه به بررسی پاسخ این سوال و سوالات دیگر خواهیم پرداخت :


چرا باید سایبان خفاشی ماشین را انتخاب کنیم ؟

یکی از دلایل انتخاب مناسب و قابل توجه این سایبان ها ، به دلیل طراحی منحصر بفرد آنها خواهد بود. این سایبان ها به نحوی طراحی و ساخته شده اند که می توان برای کلیه ماشین های شاسی بلند و سدان از آنها استفاده نمود. نام انتخاب شده برای این سایبان ها با توجه به ظاهر آنها ، بسیار مناسب و ایده آل می باشد.

سایبان خفاشی

سایبان خفاشی آفرود، محافظ خودرو در دل طبیعت

سایبان خفاشی آفرود یکی از تجهیزات بسیار ضروری برای افرادیست که علاقه زیادی به آفرود در کویر، جنگل و کوه دارند. این سایبان ها نه تنها شرایط را برای محافظت از خودرو در برابر تابش نور خورشید و بارش برف و باران فراهم می کند، بلکه می تواند به عنوان محلی برای کمپینگ نیز کاربرد داشته باشد.

سایه سازان آوید در ادامه هر آنچه که باید درباره سایبان پارچه ای خفاشی ماشین برای آفرود سواران از قبیل جنس، نوع سازه و قیمت و نحوه خرید آنها بدانید اشاره خواهد داشت.

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید  09123688189

 

ویژگی های سایبان خفاشی آفرود

استفاده از انواع سایبان های آفرود در سال های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است و به همین دلیل تنوع در طراحی آنها نیز زیاد شده است. دلایل زیادی برای این تقاضای زیاد سایبان ها وجود دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

سایبان خفاشی برای انواع خودروهای شاسی بلند و در رنگ های متفاوت قابل اجراست

باز و بسته شدن سریع و آسان سایبان خفاشی

مقاومت بسیار بالای روکش های پلی استر و برزنتی سایبان ها در برابر تابش نور خورشید، باران و برف و تگرگ

قابل نصب روی تمامی باربندها بدون نیاز به سوراخ کاری یا برش کاری

سایز استاندارد در حالت باز شعاع ۲ متر و زاویه ۲۷۰ درجه

ارتفاع سایبان خفاشی نسبت به زمین نسبت به خودرو متفاوت هست

فریم و پایه های آلومینیومی آنودایز شده سبک و مستحکم

سایبان خفاشی

ابعاد سایبان خفاشی

این ابعاد و اندازه ها به صورت میانگین می باشد

ابعاد بسته بندی255x16x16 cm

مساحت تحت پوشش 10 متر مربع

وزن 17.5 کیلوگرم

جنس سایبان پلی استر ضدآب

پایه ها از جنس آلومینیوم

سایبان خفاشی

انسان ها علایق مختلفی دارند و برخی به دنبال تفریحات ساده و بدون خطر بوده و عده زیادی هستند که هیجان و ترس را همیشه در اولویت قرار می دهند. به همین دلیل است که خودروهای شاسی بلند از قبیل لندکروز و پاترول و غیره به گزینه ای بسیار پرطرفدار برای تفریح در دل طبیعت و تجربه آفرود تبدیل شده اند.

این بازی و ورزش مهیج که همیشه در بیرون از فضای شهری و مسکونی انجام میشود، نیاز به تجهیزات متعددی دارد. به عنوان مثال، یکی از موارد بسیار ضروری سایبان و سازه چادری می باشد که از خودروها در روزهای گرم کویر یا بارش برف در دل کوه و غیره محافظت کند. این مساله مخصوصا برای خودروهای روباز اهمیت بیشتری پیدا می کند.

سایبان خفاشی آفرود نوع خاصی از سایبان های پارچه ای می باشد که دارای سازه فلزی سبکی بوده و به راحتی بر روی خودرو قابل نصب می باشد. جنس روکش این سایبان ها اغلب از برزنت با روکش های پلی استر می باشد که دوام زیادی در برابر نفوذ باران و تابش نور خورشید دارند.

همانطور که گفته شد از سایبان برای محافظت ماشین استفاده می‌شود اما در اماکنی که امکان استفاده از پارکینگ یا سایبان‌های ثابت وجود ندارد لازم است که از سایبان‌های همراه خودرو استفاده شود. به صورت کلی سایبان به وسیله‌ ای گفته می‌شود که می‌تواند از افراد یا لوازم مختلف در برابر عوامل خارجی و صدمات احتمالی مراقبت کند. سایبان خفاشی ماشین هم یکی از انواع مختلف سایبان‌های همراه ماشین است که استفاده از آن محدود به زمان و منطقه جغرافیایی خاصی نیست و هر زمان که لازم باشد می‌توان از آن بهره برد و قابلیت حمل و نقل دارد.

سایبان خفاشی

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

ساخت سایبان خفاشی ماشین

ساخت این سایبان ها با استفاده از متریال های با کیفیت و مرغوب صورت می پذیرد. این سایبان ها دارای پایه های فلزی پر قدرتی هستند که به راحتی می توان از آنها در هر محیطی استفاده نمود. این پایه ها به نحوی طراحی و تولید شده اند که به راحتی قابل باز و بسته شدن هستند. پارچه های استفاده شده برای این سایبان ها، از بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشد. این پارچه ها محافظت از بدنه ماشین و همچنین تجهیزات داخل ماشین در برابر عوامل جوی مانند: تگرگ، باران، برف و اشعه های مخرب خورشید و ... را بر عهده دارند.


اجرای سایبان خفاشی ماشین

یکی از عوامل قابل توجه در این سایبان ها که بسیاری از افراد را برای خرید آنها ترغیب می نماید، نحوه اجرای ساده آنها خواهد بود. این سایبان ها به راحتی و توسط یک نفر قابل اجرا هستند. سهولت در نصب سایبان خفاشی ماشین همواره مورد توجه گردشگران طبیعت بوده است. همچنین این سایبان ها از وزن سبکی برخوردار هستند. از این رو به راحتی می توان آنها را حمل نمود

 

انواع سایبان خفاشی آفرود و کمپینگ

تنوع در سایبان پارچه ای ماشین بسیار زیاد می باشد و نمونه های متعددی از آنها برای خودروهای آفرود موجود می باشد. این سایبان ها را می توان بر اساس فاکتورهای متعددی دسته بندی نمود که برخی از آن ها عبارتند از:

سایبان خفاشی

سایبان خفاشی ساده

این سایبان ها از میله و پایه های فلزی تشکیل شده و روکش پلی استر برای آنها در نظر گرفته میشود. باز و بسته شدن این سازه کششی بسیار آسان بوده و به دلیل وزن سبک، بر روی باربند خودرو قابل نصب می باشند.

سایبان خفاشی اتاقک دار

در بسیاری از مواقع، آفرودسواران به سفرهای چند روزه در طبیعت میروند و به همین خاطر تجهیزات کمپینگ برای آن ها ضرورت زیادی دارد. برای اینکه بتوان با یک تیر دو نشان زد، بهترین انتخاب خرید سایبان پارچه ای خفاشی اتاقک دار آفرود می باشد.

این سایبان ها دارای متراژ بیشتری بوده و فضا را برای استراحت بهتر و کمپینگ فراهم می کنند. میله و پایه های مورد استفاده در این سایبان ها ضخامت و قطر بیشتری نسبت به سایبان های معمولی دارد.

 

مزایای استفاده از سایبان خفاشی ماشین

همانطور که گفته شد سایبان خفاشی ماشین که یک مدل از سایبان‌های همراه خودرو به شمار می‌رود که برای انواع خودرهای سدان و شاسی بلند می‌توان از آن استفاده کرد. استفاده از سایبان ماشین از نوع خفاشی می‌تواند مزایای مختلفی داشته باشد که مهم ترین آن ها به شرح زیر هستند:

این سایبان می‌تواند از ماشین‌های عادی و شاسی بلند و حتی سایر لوازم دیگر در برابر عوامل خارجی مانند نور آفتاب، باران، برف، باد، حیوانات و… مراقبت کند.

باز و بسته کردن سایبان بسیار راحت است و نصب آن می‌تواند به سادگی و توسط یک نفر انجام شود.

نصب و استفاده از این سایبان بر روی باربند تمام ماشین‌های سواری سدان و کراس اوور به راحتی صورت می‌گیرد.

به دلیل استفاده از موادی مانند پارچه‌ های ضد آب و مقاوم در برابر نور و همچنین فریم و قالب‌هایی از جنس فلزات محکم از دوام و استحکام بسیار خوبی برخوردار است در عین اینکه وزن کمی نیز دارد.

سایبان خفاشی خودرو برای سفرهای طبیعت گردی و گردش در مناطق مختلف جغرافیایی مناسب است.

نصب این سایبا نیازی به برشکاری و سوراخ کاری ندارد و در کمتری زمان ممکن انچام پذیر است.

سایبان خفاشی ماشین در ابعاد و اندازه‌های مختلف وجود دارد که می‌توان برای انواع ماشین‌های مختلف از آن استفاده کرد

شما میتوانید برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید  09123688189

 

قیمت سایبان خفاشی برای آفرود

نرخ گذاری و تعیین قیمت هر یک از انواع سایبان ها به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و به همین دلیل نمی توان نرخ مشخص و ثابتی را برای آنها معرفی نمود. به عنوان مثال، یکی از مهم ترین دلایلی که باعث میشود تا قیمت سایبان پارچه ای خفاشی آفرود با افزایش یا کاهش مواجه شود، جنس روکش به کار رفته در آنها می باشد.

در اغلب مواقع از پارچه های پلی استر برای این سایبان ها استفاده میشود، اما این یک انتخاب همیشگی نیست. به عنوان مثال، برخی از سایبان ها ممکن است با پارچه های برزنتی و حتی کانتینری تولید شوند که نه تنها از نظر قیمت، بلکه مقاومت و استحکام نیز تفاوت های چشمگیری در آنها وجود دارد.

علاوه براین، متراژ سایبان و همچنین ساده یا اتاق دار بودن آنها نیز از دیگر مواردی می باشند که در تعیین قیمت ها می توانند به شدت موثر باشند. در حالت کلی، سایبان های خفاشی اتاقک دار گران تر از نوع ساده و بدون اتاق هستند.

همچنین لازم به ذکر است که جنس پایه های فلزی سایبان و میزان مقاومت و نوع متریال به کار رفته در آنها و همچنین ارتفاع سایبان همگی از دیگر مواردی هستند که بر نرخ نهایی محصول نقش مهمی دارند.

سایبان خفاشی

کاربرد سایبان خفاشی ماشین

کاربرد اصلی این سایبان ها همانطور که از نام آنها پیداست، برای محافظت و نگهداری از انواع خودروها و ماشین ها در برابر برخی از عوامل جوی خواهد بود. سایبان خفاشی خودرو علاوه بر محافظت از خودرو می تواند مزایای دیگری را نیز برای گردشگران در بر داشته باشد. استفاده از سایه این سایبان ها می تواند نشیمنگاه مناسبی برای افراد تلقی گردد. برخی از این سایبان ها با طراحی و اجرای متفاوت تری به بازار ارائه شده اند. سایبان خفاشی اتاقک دار ماشین می تواند بسیاری از نیازهای گردشگران را رفع نموده و محل مناسبی برای نگهداری از خودرو و همچنین استراحت افراد به شمار آید. سایبان خفاشی اتاقک دار نیز از طرفداران بسیار زیادی برخوردار خواهد بود.

 

خرید سایبان خفاشی آفرود

در خرید سایبان خفاشی برای آفرود و کمپینگ لازم است به موارد متعددی توجه شود که برخی از آنها عبارتند از:

اندازه و ابعاد سایبان را با توجه به نوع خودرو و هدف از خرید آنها انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر قصد کمپینگ دارید، بهتر است سایبان های بزرگ با متراژهای بیشتر را انتخاب کنید.

جنس روکش این سایبان ها اهمیت بسیار زیادی دارند. چون باید بتوانند زیر نور خورشید و ساعت ها بارش برف و باران و تگرگ دوام داشته باشند.

جنس پایه ها و میزان مقاومت آنها را جدی بگیرید. پایه های فلزی نه تنها باید وزن روکش را تحمل کنند، بلکه در برابر وزش بادهای شدید نیز باید استقامت بالایی داشته باشند.

 

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

 

برچسب ها : سایبان-خریدسایبان-سایبانخفاشی-سایبانخودرو-سایبانکمپ-سایبانآفرود-خریدسایبان آفرود-مزایایسایبان-خریدسایبان-خریدسایه بان


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN